Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Gutted-Gutted

Για πολυ καιρο εψαχνα να ακουσω ενα αλμπουμ που να με κανει να τρελαθω στα πρωτα miniseconds που θα επεφτε νοτα στο αυτι μου...Ενα αλμπουμ που να ειναι 100% του γουστου μου αλλα παρολα αυτα να διαφοροποιειται με καποιο τροπο απ'οτι εχω ως τωρα ακουσει.Και νομιζω πως το ανακαλυψα....Το ονομα αυτου Gytted.Επεσε στην αντιληψη μου οταν ειδα οτι το Repulsive Echo το επανακυκλοφορει σε βινυλλιο.Και το ερωτευτηκα αμεσως(χρησιμοποιω το μονο ρημα που ταιριαζει εδω!)Εχουμε και λεμε...Απιαστα φωνητικα....Ισως η ποιοτικοτερη σαπιλα που εχω ακουσει.Ο Μark Ditch εκανε την αρχη,διαλυοντας μου τον εγκεφαλο με την φωνη του.Και μιας και μιλαμε για οικογενειακη υποθεση οι αδελφοι Ditch φροντισαν να πυροδοτησουν τα ηχεια μου για τα καλα!Οι τρελες κιθαρες που παιζουν,με εναλλασομενους ρυθμους,τα απιστευτα σολο που σε παρακινουν να γυρισεις πισω τα κομματια για να ακουσεις ξανα ηταν ο δευτερος λογος που το αλμπουμ αυτο μπηκε ευθυς αμεσως στο top 5 μου....Μαζι με τα πληκτρα,το μπασο,το καταπληκτικο drumming εχεις πολυ απλα ενα αψογο "δειγμα"μουσικης μεγαλοφυιας!9 κομματια συνολικα.Αρτια και δομημενα στην εντελεια.Ψεγαδι δεν υπαρχει πουθενα!Ποιο να πρωτοαναφερω?Τα Nailed To The Cross,Silenced,Suffer In Exile....Η το εμβληματικο Ιn Sickness And In Hell,με την μεγαλειωδη εισαγωγη?Χωρις να θελω να αδικησω κανενα στοιχειο αυτου του αριστουργηματος(δεν γινεται αλλωστε!),νομιζω πως αυτο που το απογειωνει ειναι το εξωφυλλο του.Βαρεθηκατε να το ακουτε απο μενα,αλλα με καθε σιγουρια επαναλαμβανω πως ειναι το ωραιοτερο cover που εχω δει ποτε μου!Δεν θα πω αλλα....Πολυ απλα αν λατρευετε το old school death metal,ακουστε το και θα καταλαβετε πως αυτη η μπαντα εδωσε αλλο ορισμο σε ολο αυτο...Αφηστε τα ηχεια σας να παρουν φωτια και δεν θα μετανιωσετε λεπτο!
Βαθμολογια:Aς γελασω....Σιγουρα κατι κοντα στο συν απειρο!
Hails!


Some infos:
*Το αλμπουμ Gutted κυκλοφορησε για πρωτη φορα σε βινυλλιο απο το Repulsive Echo.Σε περιορισμενο αριθμο αντιτυπων,σε μαυρο αλλα και μπλε χρωμα(τσιμπηστε το οσο ειναι νωρις!)και ειναι αφιερωμενο στην μνημη του Mike Ditch που εφυγε τον Ιανουαριο του 2014.

*Το εξωφυλλο ειναι δημιουργια του John Bolton και εκανε την πρωτη του εμφανιση ως cover του Weird Tales Magazine

*Τα κομματια 6,7,8 και 9 ηχογραφηθηκαν και κυκλοφορησαν αρχικα το 1993 σε ενα demo ονοματι Disease.

*Repulsive Echo page:https://www.facebook.com/repulsiveecho?fref=ts

*Band page:https://www.facebook.com/pages/Gutted/189357951095700?fref=ts


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου